fredag den 22. januar 2010

Brownies & en award

Det er første gang, jeg har bagt brownies. Det er bare en super nem kage, som er god med en klat vanilleis. Men hold godt øje med den, når den er i ovnen, for den kan hurtig få for meget.



Opskriften, som jeg brugte, finder du her: Karolines Køkken - brownies. Jeg valgte at bage dem med hasselnødder i, men der kan også bruges mandler ell. valnødder, alt efter smag ell. hvad der lige er i køkkenskabet :-)

Og så har jeg fået en award, tak for den, Grith, som laver mega fine blomster, se linket længere nede ;-)



Tre opgaver følger med denne award'en - link tilafsender -  iminegenverden.blogspot.com, fortælle 7 tilfældige ting om mig selv og den fine award skal på bloggen.
1. Hader kulde, 2. Elsker lakrids, 3. Elsker varme, 4. Bager gerne kage, 5. Laver næsten aldrig mad, 6. Er glad for min bil, 7. Holder meget af min brændeovn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar