tirsdag den 4. oktober 2011

Et par hurtige kager...


En lørdag aften stod vi pludselig med en fryser, som ikke ville mere, og så måtte kagerne, som jeg var i gang med, jo vente... Så af sted jeg fløj på en lidt lang tur for at låne en fryser. Heldigvis blev alt i fryseren reddet, og kagerne, dem blev der også lidt tid til :o)


Et styks kage med lyseblå bunde og et enkelt lag jordbærmousse. Den er overtukket med Oetker's nye fondant, som jeg har fået et par prøver på. Jeg synes, det var en meget lille pakke, men mængden passede perfekt, og af overskudet fik jeg også lavet lidt pynt. Fondanten lugter lidt af eddike, når den pakkes ud, men det fordufter, og den smager mildt og neutralt. Men holder nu stadig af den hjemmelavede version ;o)


Et par chokoladecupcakes med chokoladesmørcreme blev det også til. Og min dreng havde en dejlig fødselsdagsfest.

2 kommentarer:

  1. Hvor var du heldig at du fik reddet fryserens indhold. Jeg var knap så heldig for et stykke tid siden, havde de skønneste Havbars fra fisketuren og en del kager som gik til, da jeg åbenbart var kommet til at slukke for fryseren i kælderen ( og fiskelugten er svær at slippe af med ) !!

    SvarSlet
  2. Ej sikke noget øv! Ja, jeg er glad for vi lovet den største dreng en is, for ellers havde vi også opdaget det al for sent.

    SvarSlet