lørdag den 22. august 2009

Ren idyl

Så kom chancen for en kage listende igen. Tror snart jeg er mega øvet i at spotte tid til kage! Og så igen det er jo altid kagetid, bare spør min svigerinde :-)

Så garden party hos en kollega er jo super oplagt til en kage. Så med garten party i mente endte jeg op med kreere en lille have med en lille dam og en lille gul andebasse.
Ren idyl! (Bortset fra anden som bare skulle drille..).


Indholdet var hindbærmousse, chokoladecreme og hvide bund, altid en vinder.

2 kommentarer:

  1. Hej igen..

    sidder her og kigger på ALLE dine skønne kager og drømmer om hvor skønt det må være at smække sådan en sag på bordet.... vil så gerne kunne det, men er bare ikke kreativ anlagt, men er klar på at lærer hvis jeg kan..

    så vil lige høre dig om nogle ting, du kan evt. svar på mail hvis det er nemmere for dig.. gbdj@mail.dk

    som begynder kage hvilken bund og fyld vil du anbefale, jeg vil meget gerne have en opskrift på en god grund kage, evt. både lys og chokoladkage bund...

    hvor lang tid tager det ca. at bygge sådan en flot kage op?

    de der flotte blomster du laver, skal man bruge specielt udstyr for at lave dem, eller kan man lave nogle flotte blomster uden udstyr..?

    det var vist alt lige nu.... sidder og overvejer at melde mig til en lille lokal kagekonkurrence i weekenden med ved ikke om jeg kan nå at lave en fin kage sådan uden at have øvet mig en masse..hmm

    tak for en god side..

    hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. @Gitte: Tak :o) Du får lige en mail!

    SvarSlet