fredag den 6. november 2009

Man kan aldrig starte for tidligt..

eller for sent med fondant. Her er resultatet af en hyggedag for den store af småfolket og farmor ;-)
Det er en lille chokoladekage smurt op med RI, som blev gjort klar, inden jeg kørte. Og da jeg kom hjem så den sådan ud. Godt gået! Figurerne er lavet af fondant.



Selv fik jeg lavet en omgang chokolade cupcakes og toppede dem med en gang chokosmørcreme, uhm! Allerbedst lige fra køleskabet. De er landet i Oetkers fine forme. Chokosmørcremen er sprøjtet på med min nye kagesprøjte. Den fungerer rigtig fint, og med lidt forsigtighed sprøjter den det heller ikke ud i hak.

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Sikke nogle flotte kager du laver :) Jeg er helt "grøn" indenfor området og er i gang med at samle ideer og viden til at komme i gang med bageriet. Så vil lige høre hvor du har købt din kagesprøjte henne og de flotte tyller?

    SvarSlet
  2. Tak :-)
    Kagesprøjten bruger jeg ikke så meget mere. Køb et tyllesæt, fx. i en isenkrambutik eller i en kagebutik. Mine tyllesæt er købt i en engelsk kagebutik.
    God fornøjelse med kageriet :-)

    SvarSlet